Home       Contact       Winkelmandje (0)       Mijn Account

Klantenservice

 

 

Hier vind je informatie over de volgende onderwerpen:

 

-Bestellen en Betalen

-Verzenden en Verpakken

-Annuleren, Ruilen, en Retourneren

-Vragen of Opmerkingen

 

 

Bestellen en Betalen:

 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21 % btw.

 

Je bestelt en betaalt in enkele eenvoudige stappen. 

Hoe werkt het:

 

-Plaats het artikel van je keuze in de winkelmand.

-Kies voor verzenden of ophalen

Bestellingen binnen Europa worden GRATIS verzonden via PostNL.  

-Ga naar de kassa om je bestelling af te ronden.

Hiermee geef je aan akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

-Vul  je adresgegevens in.

-Kies je betaalwijze.

Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden: 

-Ideal

-Paypal

-Creditcard

-Bank overboeking. 

Met het doen van je betaling maak je je bestelling definitief.

 

Na je bestelling ontvang je direct een bevestiging via e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Het kan zijn dat deze in de Spam map terecht is gekomen i.p.v. Postvak In.

 

 

Verzenden en Verpakken:

 

Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Je ontvangt op dat moment via email een verzendbevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Het kan zijn dat deze in de Spam map terecht is gekomen i.p.v. Postvak In.

 

De sieraden worden afzonderlijk goed verpakt in een polybag en luchtkussenfolie, en als extraatje leuk ingepakt in een mooi zakje. Ons cadeautje aan jou! Je bestelling wordt verstuurd in een (luchtkussen)envelop. Levering geschiedt per standaardpost en wordt verzonden via PostNL. 

 

Wij doen ons uiterste best om de website zo actueel mogelijk te houden. Desondanks kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. In dat geval nemen wij z.s.m. contact met je op om de mogelijkheden te spreken, d.w.z. een vervangend artikel, een wat langere levertijd of het retourneren van je aankoopbedrag.

 

 

Annuleren, Ruilen en Retourneren:

 

Wil je afzien van je aankoop, dan kun je je bestelling annuleren tot het moment waarop je de e-mailbevestiging over de verzending ontvangt. Je doet dit door een e-mail te sturen aan info@leslee.nl . Je betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort.

 

Is je bestelling al verzonden, dan kun je tot 14 dagen na aankoop het artikel ruilen of retourneren. In beide gevallen stuur je een email naar info@leslee.nl waarin je vermeldt wat je retour stuurt. Wil je het artikel ruilen, vermeld dan ook welk vervangend artikel je graag wilt ontvangen. Nadat je een retourbevestiging hebt ontvangen kun je de artikelen retourneren naar het volgende adres:

 

Leslee.nl

Heidehof 49

6591  XD Gennep

 

Indien je een artikel retourneert wordt binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen de betaling teruggestort. Indien het gaat om een ruiling met een artikel van lagere waarde zullen wij het prijsverschil binnen 14 dagen op je rekening terugstorten. Gaat het om een ruiling met een artikel met een hogere waarde zullen wij je verzoeken de betaling te voldoen alvorens wij het vervangende artikel opsturen.

 

Let op:

Ruilen of retourneren is alleen mogelijk indien het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien van de originele verpakking.  

 

 

Vragen of Opmerkingen:

 

Leslee.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten! 

Wij streven ernaar om onszelf continu te verbeteren en doen ons uiterste best om een service van hoge kwaliteit te bieden. Heb je een vraag over één van onze producten of diensten? Of ben je onverhoopt niet tevreden over ons of één van onze producten? Neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@leslee.nl. Wij trachten je vraag of opmerking binnen 24 uur te beantwoorden en/of op te lossen.

 

Ben je tevreden over ons en blij met je sieraad? Dat horen wij natuurlijk heel graag! Laat je reactie achter in ons Gastenboek, dat waarderen wij enorm!

 

 

 

 






Leslee.nl door ProShops